سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 


 

 

 

مهرداد غفارزاده کارگردان سینما درباره مراحل ساخت فیلم «روز ملاقات» گفت: هم‌اکنون 50 درصد از تدوین کار توسط مستانه مهاجر به اتمام رسیده است و با توجه به محوریت داستان، امیدوارم این فیلم در جشنواره فیلم کودک اصفهان حضور داشته باشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مسعود نوجوانی است که در کانون اصلاح و تربیت دوران محکومیتش را سپری می‌کند. او بچه بی‌سرپرستی است و از اینکه کسی را ندارد تا به ملاقاتش بیاید، رنج می‌برد.

مسعود که اهل مشهد است برای امام رضا(ع) نامه می‌نویسد. چند روز بعد روحانی جوانی (رحمت) از طرف آستان قدس رضوی به ملاقاتش می‌رود. رحمت بعد از ملاقات مسعود به دنبال حل مشکل او می‌رود و قصد دارد که حکم آزادی او را از قاضی بگیرد. رحمت حکم آزادی مسعود را می‌گیرد اما از آن سو مسعود از کانون فرار کرده است. رحمت برای بازگرداندن مسعود به کانون و اجرا شدن حکم آزادیش به دنبال مسعود به سمت مشهد می‌رود.

مهرداد غفارزاده سال گذشته با اولین فیلم بلندی که ساخته است در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با فیلم «گیرنده» حضور داشت و توانست در بخش مسابقه اصلی و بخش فیلم‌های اول در پنج رشته کاندید شود و سه جایزه در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد دریافت نماید.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

 

ستاره اسکندری بازیگر نقش عاطفه فرجام در مجموعه تلویزیونی «حیرانی» گفت: این شخصیت به نوعی راوی دغدغه زن امروز ایران است. ترکیبی از یک زن مستقل اجتماعی که جایگاه خوبی در اجتماع دارد، اما در زندگی شخصی یک نوع بدبینی به روابط عاطفی خود دارد.

او افزود: تجربه همکاری من با کارگردانان اين سريال بر می‌گردد به فیلم‌های کوتاه آنها با عنوان «هیچکس با هیچ کس سخن نمی‌گوید» که یک کار سه اپیزودی بود. در «شبانه‌» هم با آنها همکاری داشتم. در «شبانه روز» هم در یک تک سکانس بازی داشتم که در اکران عمومی متاسفانه به یک پلان تبدیل شد. بعد از آن در یک سریال اپیزودیک با عنوان «سلول» کار مشترک بنکدار و علیمحمدی بازی کردم. "حیرانی" پنجمین تجربه‌ای است که با این کارگردانان دارم.

شاید در تجارب اولیه درکم از فضایی که آنها داشتند، کم بود، اما به نظرم تکنیک و نوع نگاهی که این کارگردانان دارند برای بازیگر چالش برانگیز است. این موضوع در نوع خود برای هر بازیگری جذاب است. چرا که این شرایط فراهم می‌شود تا ما خود را محک بزنیم. در کارهای آ‌نها یک جنس بازیگری وجود دارد که اصول و بنیاد آن تکنیک به همراه احساسات است.او ادامه داد: از تجربه حیرانی به شدت راضی هستم. زیرا فکر می‌کنم که متعادل‌ترین حضورم محسوب می‌شود. به این دلیل که به بیشترین تفاهم با کار بنکدار و علیمحمدی رسیدم.او درباره نقش خود در حيراني توضيح داد: عاطفه یک زن مسئولیت‌پذیر است. به همین دلیل برای من خیلی جذاب بود. البته نقش عاطفه خیلی بازی بیرونی ندارد. در کارنامه کاری‌ام عمدتاً در نقش‌هایی مثل «مرگ تدریجی یک رویا» که برون‌گرا هستند بازی کردم. این تیپ نقش‌ها را هم دوست دارم، اما عاطفه فرجام، انگار همه چیز در چشم‌هایش اتفاق می‌افتد. خیلی‌ درون‌گرا است.

اسكندري درباره بازتاب‌هاي اين سريال گفت: من با مخاطبان مختلفی روبرو شدم. به طور نمونه افرادی بودند که عنوان می‌‌کردند این سریال چقدر عجیب و متفاوت است، اما خیلی‌ها کار را دنبال می‌کنند. همکاران اینگونه هستند که می‌گویند این کار بد است و تمام. به نوعی فرصت نمی‌دهند که در 10 جلسه خودت را معرفی کنی، اما مردم اینگونه برخورد نمی‌کنند.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «استرداد» با اشاره به روزهای پایانی فیلمبرداری در ورسک، گفت: سینما روز  _ تصادف قطار باعث ضرب‌دیدگی و کوفتگی 7 نفر از عوامل شد و درحال حاضر فیلمبرداری پروژه ادامه دارد.

 

«محسن علی‌اکبری» تهیه‌کننده درباره سانحه‌ای که سر صحنه برای گروه تولید فیلم سینمایی «استرداد» اتفاق افتاد، گفت: گروه فیلمبرداری هنگام ظهر بین ساعت 11:30 تا 1 باید در ایستگاه بماند تا قطار تهران شمال از روی ریل بگذرد. سه‌شنبه هفته گذشته قطار حامل گروه فیلمبرداری پارک بود و سوزنبان در جریان نبود،‌ به همین دلیل قطار در حال حرکت به قطار پارک شده برخورد کرد که به دلیل پارک بودن، قطار تکان شدیدی خورد.

وی در ادامه گفت: هفت نفر از گروه فقط دچار کوفتگی و ضرب‌دیدگی شدند و هیچ یک از دوستان بستری نشدند و هم‌اینک فیلمبرداری در حال انجام است.

وی در ادامه درباره روند تولید فیلم گفت: ظرف دو روز آینده بخش‌های مربوط به ورسک به اتمام می‌رسد و گروه عازم گرمسار می‌شوند تا بخش‌های راه‌آهن گرمسار را فیلمبرداری کنیم.

تهیه‌کننده «پاداش سکوت» در ادامه افزود: اکثر صحنه‌های فیلم روی کشتی و راه آهن می‌گذرد و نهادها و ارگان‌ها از جمله کشتیرانی و راه‌آهن کمک و همکاری شایسته‌ای به پروژه کردند.

بنا براین گزارش، متاسفانه هنوز در سینمای ایران شهرک سینمایی و تاریخی مجهز که بتوانیم ساخت پروژه‌ها را در شهرک پیگیری کنیم وجود ندارد و گروه‌های فیلمبرداری با مشکلات فراوان آثاری را تولید و به نمایش درمی‌آیند.

«استرداد» در مسکو اماکن تاریخی چون کاخ کرملین، میدان سرخ، کلیسای اصلی مسکو، پناهگاه 42 به عنوان لوکیشن مورد استفاده قرار گرفته است. در این سکانس‌ها بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، الیسا کاچر، الکساندر ناوانف، منصور چراغی¬پور، صالح میرزآقایی و ...  مقابل دوربین رفته‌اند.

در مرحله بعدی تولید، سکانس‌های جنگی با اضافه شدن علی‌رام نورایی به پروژه در مناطق شمال کشور و برای اولین‌بار در دریای خزر و بر روی کشتی فیلمبرداری شد. در حال حضور گروه صحنه و لباس به مدیریت ایرج رامین‌فر و گروه تولید به مدیریت طهورا ابوالقاسمی مشغول آماده‌سازی دکور‌ها، لباس‌ها، لوکیشن‌ها و ابزار‌های مورد نیاز برای ادامه جریان فیلمبرداری در پل ورسک هستند.

این فیلم برای اولین بار به بازخوانی برهه حساسی از تاریخ معاصر کشورمان می‌پردازد. حساسیت‌های فراوان تاریخی که روایت‌های گوناگون مورخان و همچنین خاطرات به جای مانده از آن سال‌ها پیرامون درگیری ناخواسته ایران در جنگ‌جهانی دوم با وجود اعلام بی‌طرفی سبب شد، زمان طولانی‌ای برای بازنویسی‌های چند‌باره فیلم‌نامه به خود اختصاص داد. طرح اولیه این فیلمنامه را رضازاده به نگارش در آورده و علی غفاری در سومین فیلم بلند سینمایی‌اش یکی از دشوارترین فیلمنامه‌های تاریخی را کارگردانی می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود «استرداد»  برای اولین بار در سی‌‌و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید.

 

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

Image

سینما روز _ با پایان صداگذاری فیلم "خرمشهر" (یک خانواده محترم) به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی محمد آفریده با مشارکت کشور فرانسه، این فیلم راهی شصت و یکمین جشنواره فیلم کن شد.

محمد آفریده تهیه کننده فیلم سینمایی "خرمشهر" با اعلام این خبر در خصوص کم و کیف مراحل فنی این فیلم، گفت: پس از پایان تدوین این فیلم توسط "ژاک کومیتز" تدوینگر خوش سابقه فیلم "پاتریس لومومبا" این فیلم وارد مرحله صداگذاری و تبدیل به سی و پنج شد.

این تهیه‌کننده درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: "خرمشهر"(یک خانواده محترم) ملودرام خانوادگی است که داستان آن در دل جنگ و بمباران تهران اتفاق می‌افتد. این فیلم سعی دارد تغییراتی که افراد در طول جنگ می‌کند را به تصویر بکشد. در واقع نگاهی به روند شکل گیری دیدگاه افراد پس از جنگ دارد.

فریده در پایان در خصوص کارگردانی مسعود بخشی گفت: بخشی یکی از کارگردان‌های خوب سینمای ایران است که آثار موفقی در حوزه فیلم‌های مستند داشته است. آخرین فیلم مستند بلند این کارگردان فیلم "تهران انار ندارد" بود که با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطب مواجه شد. این کارگردان در فیلم "خرمشهر" نخستین تجربه بلند داستانی در مدیوم سینما را کسب می‌کند و خوشبختانه در این فیلم آگاهانه به ماجراهای فیلم ورود پیدا کرده‌است.

لازم به ذکر است بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، آهو خردمند، مهران احمدی، پریوش نظریه، مهرداد ضیایی، بهناز جعفری، داود فتحعلی بیگی و... در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

عوامل فیلم سینمایی "خرم‌شهر"(یک خانواده محترم) عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مسعود بخشی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، مدیر صدابرداری: بهمن حیدری، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: محمود بخشی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: سهیل بیرقی، مدیر تولید: کامران حجازی، مجری طرح: هنر برتر فیروزه‌ای، تهیه‌کننده: محمد آفریده ، تولید مشترک بین‌المللی با حمایت و مشارکت مرکز سیما‌ فیلم.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

 

  فیلم سینمایی "سعادت آباد" ساخته مازیار میری توسط موسسه فیلمسازان جوان با تیراژ 800 هزار تسخه در شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش خبرنگار سی نت، این موسسه به زودی 2 فیلم سینمایی "جرم" و "زنان ونوسی و مردان مریخی" را به علاقه مندان تقدیم خواهد کرد. پیش از این فیلم سینمایی "پرتقال خونی" در شبکه عرضه شده بود.

مازیار میری پیش از این فیلم "قطعه ناتمام" (1379) ، "به آهستگی" (1384) ، "پاداش سکوت" (1385) و "کتاب قانون" (1387) را کارگردانی کرده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: حامد بهداد، لیلا حاتمی، حسین یاری، هنگامه قاضیانی، مهناز افشار، امیر آقایی و مینا ساداتی

خلاصه داستان: یاسی در تدارک جشن تولد برای همسرش محسن است.آنها دعوای سختی داشته اند و یاسی دارد این مهمانی را برای آشتی کنان برگزار میکند.او از دو زوج که دوستان خانوادگی شان هستند برای شرکت در این مهمانی دعوت کرده.علی و لاله و بهرام و تهمینه.اما هرکدام از این زوج ها ، که همکارهای محسن هم هستند ، مشکلات خاص خودشان را دارند.

از دیگر عوامل فیلم میتوان به حضور همایون اسعدیان به عنوان تهیه کننده، امیر عربی به عنوان نویسنده، محمد آلادپوش به عنوان فیلمبردار و کریستف رضایی به عنوان آهنگساز اشاره کرد.

فيلمبرداری فيلم "سعادت آباد" از 24 تيرماه سال 89 آغاز شد و بخش عمده سكانس‌های آن با حضور همه بازيگران در لوكيشن بازسازی شده، فيلمبرداری شده است.

فیلم میری در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته و توانست سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مکمل زن را در بيست و نهمين جشنواره فيلم فجر براي مهناز افشار به ارمغان بیاورد.

به گفته جبار آذین (منتقد): "سعادت آباد" فیلمی است پر از حرف‌های زندگی که بر سنگ فرش واقعیت‌های اجتماعی ما چیده شده است. "سعادت آباد" با نمایش نمونه‌هایی از زندگی جاری در میان خانواده‌های ایرانی، موانع، مشکلات، ارتباط انسان‌ها، نبود عشق، ایمان و مناسبات راستین که جای خود را به تظاهر، فریب، ریا و کذب داده در آینه زندگی نمایان می‌سازد.

آخربن فیلم باشگاه میلیادری های سال 90 که به شبکه عرضه شده است در زمان اکران خود در گروه سینمایی آزادی فروشی معادل 1 میلیارد و 25 میلیون تومان در تهران داشته باشد.

 سکانسی که محسن به خانه پرستار فرزندش می رود از نسخه نمایش خانگی حذف شده است.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

مجموعه‌ي «قهوه تلخ» به كارگرداني مهران مديري پس از 9 ماه توقف، دوباره از 12 ارديبهشت ماه در شبكه نمايش خانگي توزيع مي‌شود.


طبق اعلام دست‌اندركاران اين پروژه، «قهوه تلخ» از 12 ارديبهشت ماه (بصورت هفتگي ) مجدداً در شبكه نمايش خانگي توزيع مي‌شود.


دست‌اندركاران اين مجموعه اظهار اميدواري كردند كه؛ پس از اين توقف، «قهوه تلخ» با قسمتهاي جذاب و با استفاده از بازيگران جديد كه بزودي مخاطبان شاهد آن خواهند بود، بتواند همانند گذشته لحظات شادي را براي مخاطبانش فراهم آورد.

بنا بر اين گزارش،« در انتهاي قسمت 25 شاهد قهوه خوردن نيما و درباريان جهانگيرشاه و ورود آنان به زمان حال بوديم و در قسمت 26 كه 12 ارديبهشت ماه توزيع مي‌شود، شاهد موقعيت‌هاي عجيب ٬ كمدي و جذابي هستيم كه در مواجه درباريان جهانگيرشاه با امكانات زندگي امروزي زمان حال بوجود مي‌آيد.»

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

 

اگر بخواهيم ارزيابي منصفانه‌اي از اكران اين روزها ارائه كنيم مي‌توانيم بگوييم گيشه سينماها وضعيتي كاملاً متوسط دارد. از سويي 2 فيلم «قلاده‌هاي طلا» و «نارنجي پوش» فروش قابل قبولي داشته. كاركرد «انتهاي خيابان هشتم» نيز با توجه به تعداد سينماهايش قابل قبول است.
از سوي ديگر اما «چه جوري ميلياردر شدم» به عنوان يك كمدي عامه‌پسند كاركرد ضعيف و دور از انتظاري در گيشه داشته و درباره فروش بسيار پايين «سيب و سلما» هم چيز زيادي نمي‌توان گفت.


فروش رضايت بخش «نارنجي پوش»

علي سرتيپي مدير پخش فيلميران در خصوص فروش فيلم «نارنجي پوش» كه اين روزها درصدر جدول قرار دارد گفت: استقبال خيلي خوب است. بسيار راضي هستم. پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ما نزديك به صد ميليون فروش داشتيم. ان‌شاءا... اين استقبال ادامه هم پيدا مي‌كند.
سرتيپي در خصوص اينكه به نظر شما فروش فيلم «نارنجي پوش» تحت تأثير نام مهرجويي است يا بازيگران اين فيلم گفت: مجموعه اينها در جذب مخاطب تأثيرگذار بوده و مجموعه اين عوامل دست به دست هم داده تا به فروش خوبي دست پيدا كنيم. هم برند آقاي مهرجويي، هم حضور بازيگران برجسته و هم داستان فيلم دست به دست هم داده تا مردم از اين فيلم استقبال كنند.
مدير فيلميران در خصوص ابتكارات نويي كه براي تبليغ اين فيلم به كار گرفته مي‌شود گفت: چاره ديگري نداريم جز اينكه از خلاقيت‌ها براي جذب مخاطب استفاده كنيم. با اين گراني‌ هزينه‌هاي تبليغات و ركودي كه در سينما حاكم است، اگر از ابتكار استفاده نكنيم نمي‌توانيم در جذب مخاطب موفق باشيم. بايد با كار نو مخاطب را به سينماها هم دعوت كرد. گرچه فيلم آقاي مهرجويي تا به حال در جذب مخاطب موفق بوده.
وي در مورد تداوم اين گيشه نيز گفت: اميدوارم اين فروش و اين استقبال ادامه پيدا كند.


حيرت عبدالعلی زاده از فروش پايين «چه جوري ميلياردر شدم»

علي عبدالعلي‌زاده كارگردان فيلم «چه‌جوري ميلياردر شدم» با بيان اينكه از فروش فيلم راضي نيستم گفت: دلايل اين عدم رضايت را هم واقعاً نمي‌دانم چيست. اين كارگردان در توضيح بيشتر مطلب فوق گفت: در برخي موارد شاهد بوديم فيلمي از فصل خوبي براي اكران برخوردار نيست، اما در گيشه به فروش خوبي دست پيدا مي‌كند. پس فصل را هم نمي‌توانيم در گيشه يك فيلم مؤثر بدانيم.
او ادامه داد: برخي فيلم‌ها اتفاقاً با برخوردار نبودن از ستاره‌ها هم در گيشه به موفقيت دست پيدا كردند. به عنوان نمونه فيلم بله‌برون از بازيگران سوپراستار برخوردار نبود، اما در زمان خود فروش خوبي داشت. پس عدم حضور سوپراستار در فيلمي را دليل افت فروش نمي‌توان بدانيم. حتي برخي فيلم‌ها با قصه‌هاي بدي هم كه دارند در گيشه موفق مي‌شوند. واقعاً دچار ترديد مي‌شويم كه فروش يا عدم فروش فيلمي در گيشه دليلش چه مي‌تواند باشد.
وي در بخش ديگري از صحبت خود گفت: حتي برخي فيلم‌ها ميزان تبليغاتشان از فيلم ما هم كمتر است، اما باز مي‌بينيم در گيشه موفق هستند، تمام اين نكات را بيان كردم براي اينكه بگويم واقعاً دليل فروش پايين چه‌جوري ميلياردر شدم را نمي‌دانم.
عبدالعلي‌زاده با بيان اينكه در تهران نيستم و از ميزان تبليغات اين فيلم مطلع نيستم گفت: تيزر تلويزيوني خوبي داشتيم و آن‌طور كه شنيدم تبليغات شهري به نسبت خوبي هم براي اين فيلم انجام مي‌شود.
وي در مورد گيشه فيلمش و ميزان استقبال مخاطبان در هفته‌هاي آينده گفت: بايد كمي صبر كنيم تا ببينيم چه مي‌شود. به عقيده من طي هفته‌هاي آتي فيلم مخاطبان خود را جذب مي‌كند و آن موقع بهتر مي‌توانيم در مورد گيشه اين فيلم صحبت كنيم.


«سيب و سلما»؛ اكران در وقت اضافه

غلامرضا فرجي پخش‌كننده فيلم «سيب و سلما» درخصوص اكران فيلم سيب و سلما در اين شرايط گفت: اينگونه نبوده كه اين فيلم را از سر ناچاري به اكران رسانده باشيم. اتفاقاًٌ قرار بود سال گذشته در گروه استقلال سيب و سلما اكران شود. امّا ايامي كه براي اكران اين فيلم در نظر داشتيم مورد رضايت تهيه‌كننده و كارگردان اين فيلم نبود. لذا اكران اين فيلم تا به امروز به تعويق افتاد.
فرجي توضيح داد: ما سال 90 بناداشتيم اين فيلم را به اكران برسانيم امّا نشد در همان زمان هم تصميم گرفتيم اكران را به سال 91 موكول كنيم.
او افزود: كپي اين فيلم از سال گذشته آماده بود و طبق توافق با تهيه‌كننده و كارگردان قرار گذاشتيم در برنامه دوم اكران سال 91 سينما آزادي اين فيلم را به اكران برسانيم.
فرجي درخصوص صحبت‌هاي اخير حبيب‌ا... بهمني مبني بر غافلگيري اكران اين فيلم گفت: هر پخش‌كننده‌اي هيچ وقت بدون هماهنگي با كارگردان و تهيه‌كننده فيلمي، فيلم رابه اكران نميرساند. چه در بعد تبليغي و چه در حوزه پخش ما با تهيه‌كننده و كارگردان اين فيلم كاملاً هماهنگ بوديم.
وي همچنين در بخش ديگري از صحبت خود درخصوص ميزان استقبال مخاطبان از اين فيلم گفت: استقبال مخاطبان از اين فيلم متوسط است امّا تغيير جابه‌جايي پست مدير امور بازرگاني صدا و سيما باعث شد در تيزر اين فيلم در تلويزيون با تأخير مواجه شويم. ما يك هفته پيش از اكران، پيگير تيزرهاي اين فيلم در تلويزيون بوديم كه با اين اتفاق مواجه شديم. امّا تبليغات تلويزيوني شهري و مترو و مطبوعاتي را همزمان انجام مي‌دهيم.
وي در بخش پاياني صحبت خود گفت: مخاطباني كه فيلم رادر سينما مي‌بينند از ساختار فيلم راضي هستند اميدواريم با پخش‌ تيزرهاي تلويزيوني، مخاطبان اين فيلم بيشتر هم شود.

  فروش فیلم ها در تهران تا جمعه 8 اردیبهشت بدین صورت بوده است :


قلاده های طلا : 43 روز - 1 میلیارد و 190 میلیون
انتهای خیابان هشتم : 43 روز - 630 میلیون
نارنجی پوش : 16 روز - 405 میلیون
فیتیله و ماه پیشونی : 43 روز - 205 میلیون
چه جوری میلیاردر شدم : 12 روز - 65 میلیون
سیب و سلما : 9 روز - 7 میلیون

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

   فیلم سینمایی "گلچهره" به کارگردانی وحید موسائیان موفق به دریافت جایزه Remi پلاتینی برای بهترین فیلم خارجی از چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم هوستن شد.

به گزارش سی نت، این جایزه در مراسم اختتامیه و در هتل ماریوت هوستن تگزاس به وحید موسائیان اهدا شد.

"گلچهره" که در آن بازیگرانی چون مسعود رایگان، لادن مستوفی، هدایت هاشمی، افشین هاشمی، حسین محب اهری و ... نقش آفرینی می‌کنند، حضوری موفق در جشنواره‌های ‌متعدد داشته و جوایزی نیز از جمله جایزه بین الادیان جشنواره فیلم فجر، جایزه بزرگ جشنواره باتومی گرجستان و جایزه "رز قرمز" جشنواره جیپور هند را برای سینمای ایرا ن به ارمغان آورده است،

فیلم سینمایی "گلچهره" روایتگر داستان اشرف خان صاحب سینمای کابل است که پس سقوط دولت کمونیستی نجیب الله و تسلط مجاهدین بر کابل می خواهد سینمایش را باز سازی کند اما یکپارچگی دولت دیری نمی پاید و جنگ های داخلی بار دیگر از خرابه های کابل سر برمی آورد و این جنگ به فیلمخانه ملی افغانستان نیز راه می یابد، جایی که تاریخ تصویری یک ملت در آن نهفته است.

چهل و پنجمین جشنواره بین المللی  فیلم هوستن از 25 فروردین تا 4 اردیبهشت ماه (13 تا 22 آوریل) در ایالت تگزاس آمریکا برگزار شد

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

 

   يكي از پرستاران بخش آي سي يو بيمارستان لاله تهران كه اين روزها داودنژاد در آنجا بستري است، امروز ـ 8 ارديبهشت ماه ـ با اعلام مطلب بالا گفت: اكنون دكتر آقاي داودنژاد منتظر جواب آزمايش ايشان هستند تا تصميم بگيرند براي اينكه پيوند كبد لازم است يا خير تصميم‌گيري كنند.


وي خاطرنشان كرد: وضعيت نهايي آقاي داو‌نژاد تا يكي دو روز ديگر مشخص مي‌شود اما حال عمومي ايشان اكنون خوب است.


رضا داودنژاد تاكنون در فيلم‌هاي سينمايي مانند «مصايب شيرين»،‌ «هوو»، «مرهم» و ... ايفاي نقش كرده است.

 

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

مازیار میری همزمان با پخش خانگی فيلم سينمايي «سعادت آباد» گفت: نسخه‌ی که این روزها از «سعادت آباد» عرضه شده با حذف چند پلان و سکانس نهایی مواجه شده است.

 

سینما روز _ کارگردان «سعادت آباد» که با خبرنگار سینمایی خبرگزاري دانشجويان ايران (ایسنا) گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: تصور من این است که این حذفیات به دلیل ممیزی نیست، چون این فیلم چند ماه قبل اکران بود و پروانه نمایش قانونی هم گرفته بود.

 

میری با اشاره به فروش خوب «سعادت آباد» در زمان اکران عمومی گفت: به نظر من دوستان وزارت ارشاد، «سعادت آباد» را در شبکه نمایش خانگی قربانی مواضع صنفی من و آقای همایون اسعدیان کرده‌اند.

 

وی یادآور شد: شرایط پروانه نمایش خانگی پیش از این خیلی آسان تر بود، ولی برای «سعادت آباد» پروانه نمایش خانگی به سختی صادر شد و به ما کاملا فشار آورده بودند که بعضی از صحنه‌ها را حذف کنیم و شاید احساس می کردند ما حذف نخواهیم کرد و فیلم هم به شبکه نمایش خانگی راه نخواهد یافت. اما تولید این فیلم در بخش خصوصی و بدون هیچ امکانات دولتی صورت گرفته، بنابراین ما مجبور بودیم کوتاه بیاییم و قبول کنیم تا فیلم به شبکه نمایش خانگی راه پیدا کند.

 

مازيار ميري درباره فروش روزهای اولیه «سعادت آباد» در شبکه نمایش خانگی گفت: از طرف پخش کننده شنیدم که فیلم خوب فروش کرده، بنابراین خوشحالم که سینمای مستقل ایران هنوز مخاطب دارد و برخلاف تصور برخی‌ها این سینمای مستقل دیده می‌شود و مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

 

كارگردان «سعادت‌آباد» در بخش ديگري از سخنانش از رجبي فروتن ـ مدير نمايش خانگي وزارت ارشاد ـ تشكر كرد و گفت: با همياري و تلاش ايشان و وساطتي كه با مسوولان سينمايي داشتند، فيلم بالاخره مجوز توزيع در شبكه نمايش خانگي را گرفت.

مازيار ميري با اشاره به حذف سكانس فينال فيلم تصريح كرد: بايد از حامد بهداد و مينا ساداتي بازيگران سكانس فينال فيلم، براي حذف اين سكانس عذرخواهي كنم چون بازي‌هاي آنها در اين سكانس به دليل موضع‌گيري‌هاي صنفي من و آقاي اسعديان بر سر مسايل صنفي، قرباني شد.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
نارنجی پوش همچنان رکورد می شکند. همگان بر این باورند که نارنجی پوش رکورد جدایی نادر از سیمین و ورود اقایان ممنوع را خواهد زد.ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

جلسه شورای صدور پروانه نمایش 35 میلیمتری درتاریخ 4/2/91 در اداره کل ارزشیابی و نظارت تشکیل شد.

 

«سینما روز _ کلاه قرمزی و بچه ننه» در این جلسه پروانه نمایش گرفت.روابط عمومی سازمان سینمایی گزارش داد: شورای صدور پروانه نمایش برای فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حمید مدرسی پروانه نمایش صادر کرده است.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» به کارگردانی مازیار میری در شبکه نمایش خانگی توزیع شد

 

 

 

«سعادت‌آباد» به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان از دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
 
لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حسین یاری و امیر آقایی بازیگران «سعادت‌آباد» هستند.

فیلمنامه را امیر عربی به نگارش درآورده و در خلاصه داستان آن آمده است: «یاسی که در زندگی مشترک‌اش با محسن دچار تردیدهایی شده، تصمیم می‌گیرد برای او جشن تولدی بگیرد و خاطراتی را یادآوری کند. او برای بهتر برگزار کردن مهمانی، همه چیز از قبل پیش‌بینی می‌کند، غافل از این که همه چیز مطابق با خواسته او پیش نمی‌رود...»

این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای مهناز افشار به همراه داشت.
 
 
 
مازیار میری، فیلم‌هایی چون «قطعه ناتمام»، «به آهستگی»، «پاداش سکوت» و «کتاب قانون» را در کارنامه‌ دارد.
 
لیلا حاتمی در نمایی از فیلم مازیار میری
 
 
 
«سعادت‌آباد» را موسسه رسانه فیلمسازان جوان در شبکه نمایش خانگی توزیع کرده است
 

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لاله بستری و در انتظار کبد پیوندی از شیراز است.

 

فرخ‌زادی سرپرستار بخش جراحی عمومی بیمارستان لاله در ارتباط با وضعیت رضا داوودنژاد به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون بیلی روبین خونش در حال بالا و پایین رفتن است به همین دلیل تحت مراقبت‌های ویژه در بخش آی‌سی‌یو قرار دارد.

وی افزود: هم اکنون مدارک پزشکی این بازیگر سینما برای پیوند کبد به شیراز ارسال شده‌است. زیرا شیراز یکی از منابع پیوند کبد را در ایران دارد. منتظر جواب هستیم تا این عمل روی وی انجام شود.

 

هیبت متفاوت داوودنژاد در روزهای پخش مجموعه "فراموشی" توجه رسانه‌ها را به سمت این بازیگر جلب کرده بود

فرخ‌زادی درباره شایعه احتمال به کما رفتن این هنرمند در 48 ساعت آینده در صورت عدم پیوند کبد گفت: به دلیل اینکه ایشان در آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند، این احتمال وجود ندارد. اما به هر حال باید به زودی عمل پیوند کبد صورت بگیرد. وی عنوان کرد: هم اکنون وضعیت جسمی وی خوب است و در هوشیاری کامل به سر می‌برد.

شنیده‌ها حاکی است رضا داوودنژاد چند سال پیش رژیم غذایی سختی گرفته و توانسته نزدیک به 70 کیلوگرم کم کند. گویا وی برای این کاهش وزن عمل جراحی نیز داشته که یکی از دلایل بیماری کنونی وی به همین عمل برمی‌گردد. او در حال حاضر منتظر پیوند کبد با گروه خونی o مثبت است.

این بازیگر تاکنون در فیلم‌های سینمایی "مصائب شیرین"، "نیش و زنبور"، "مرهم"، "هوو"، "تیغ زن"، "بچه‌های بد"، "خیابان‌های آرام" و سریال‌های "نون و ریحون"، "پشت کنکوری‌ها"، "فراموشی" و... بازی  کرده‌است.

رضا داوودنزاد پسر علی‌رضا داوودنژاد نویسنده و کارگردان سینمای ایران است.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

فیلم کوتاه داستانی « آخرین ترانه شب » توسط هومن عین الهی  فیلمساز جوان ایرانی که پیش از این مستند « آنکه گفت نه ... آنکه گفت آری » را در کارنامه دارد اردیبهشت ماه به مرحله ساخت خواهد رسید .

 

به گزارش سینماروز ، با پایان مراحل پیش تولید که سه هفته به طول انجامید ، فیلم به مرحله ساخت رسیده و تصویربرداری آن هفته دوم اردیبهشت ماه در تهران آغاز خواهد شد . 

هومن عین الهی پیش از این به ساخت فیلمهای مستند پرداخته و توانسته بود برای فیلم مستند «آنکه گفت نه… آنکه گفت آری» علاوه بر دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند از جشنواره سینما حقیقت، در چندین جشنواره خارجی از جمله اسپانیا، کانادا و هلند نیز حضور داشته باشد. 

گفتنی است اغلب بازیگران این فیلم از هنرمندان تئاتر انتخاب شده اند و فیلمنامه نیز توسط هومن عین الهی به نگارش درآمده است. این فیلم به حواشی زندگی زنی می پردازد که به تنهایی و در یک آپارتمان زندگی می کند. 

 

عوامل فیلم « آخرین ترانه شب » عبارتند از : 

 بازیگران : مهتاب کرک وندی، آرین غفاری، نازنین واحد و هوتن شکیبا 

 طراح چهره پردازی: سمیرا خاکباز، صدابردار: نیما غفاری، تصویر و تدوین: هومن عین الهی، دستیار کارگردان: خلیل نیک پور،

مدیر تولید: بهزاد قلی زاده، عکس:علی سعیدایی، مدیر روابط عمومی: آرین نغزگو، تهیه کنندگان: احسان امیری و هومن عین الهی.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

Image

سینما روز _ اولین نمایش فیلم سینمایی «یه حبه قند» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی در پنجاه و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سانفرانسیسکو با استقبال همراه بود.

 

به گزارش سینما روز به نقل از سوره سینما، در این جشنواره حدود 150 فیلم به نمایش گذاشته می‌شود، این جشنواره بیش از 80 هزار مخاطب دارد. فیلم سینمایی «یه حبه قند» که در سازمان سینمایی سوره تولید شده است، امسال در این دوره از جشنواره به نمایش در می‌آید.

اولین نمایش این فیلم، یکشنبه 22 آوریل سوم اردیبهشت‌ماه ساعت 16 در سالن سینمای سانفرانسیسکو بود که با استقبال تماشاگران همراه شد.

نمایش‌های بعدی این فیلم، فردا سه‌شنبه 5 اردیبهشت، ساعت 9 صبح و چهارشنبه 6 اردیبهشت، ساعت 12:30 در همان سالن است.

پنجاه و پنجمین دوره این جشنواره از پنج‌شنبه 31 فروردین ماه شروع شده و تا 14 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

فیلم سینمایی «یه حبه قند» با بازی سعید پورصمیمی، نگار جواهریان، فرهاد اصلانی، پریوش نظریه، هدایت هاشمی و ... سال 90 اکران عمومی شد، این فیلم تاکنون در جشنواره‌های مختلف روی پرده رفته است.

سیدرضا میرکریمی فیلم‌های سینمایی «کودک و سرباز»، «زیر نور ماه»، «اینجا چراغی روشن است»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «به همین سادگی» را کارگردانی کرده است.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب