سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

Image

 

بهرام رادان در نخستین دوره جشنواره بین‌المللی «لاداخ» در هند برای فیلم سینمایی «آدمکش» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد

 

 

 

«آدمکش» ساخته رضا کریمی همراه با 9 فیلم دیگر از سایر کشورها در بخش مسابقه این فستیوال به رقابت پرداخت و فیلم سینمایی« اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی نیز در بخش سینمای جهان به نمایش در آمد.
 
بهرام رادان برای «آدمکش» توانست جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول را از آن خود کند.
 
جشنواره بین‌المللی فیلم «لاداخ هند» از 26 تا 28 خردادماه در چهار بخش سینمای جهان، مسابقه، سینمای هند و سینمای لاداخ برپا شد.
 
عرضه بین المللی دو فیلم سینمایی «اینجا بدون من» و «آدمکش» برعهده موسسه رسانه‌های تصویری است.
ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

فرزاد فرزین از پیانو نوازی حسام نواب صفوی در کنسرت خود خبر داد. 

 

 فرزاد فرزین خواننده جوان پاپ کشورمان گفت: در کنسرت 23 و 24 تیرماه حسام نواب صفوی با نواختن پیانو گروه را همراهی می کند.

وی افزود: اجرای قبلی پنجم تیرماه بود که با استقبال خوبی مواجه شد. در این اجراها قطعاتی از آلبوم های قبلی مخصوصا آلبوم «شلیک» اجرا می شود.

این خواننده در خصوص حال و هوای این کنسرت تصریح کرد: فضای این اجراهای فضای انرژیک و رومانتیک است که در بین اجرای قطعات پخش کلیپ تصویری هم داریم.

فرزین خاطر نشان کرد: یکی از قطعاتی که اجرا می شود از آلبوم جدیدم است که در حال حاضر مشغول کار بر روی آن هستیم، این قطعه با پیانو نوازی حسام نواب صفوی همراه می شود، نواب صفوی در اجرای قبلی که پنجم تیرماه بود نیز پیانو نواخت.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

اکبر عبدی» بازیگر توانمند سینمای ایران به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» پیوست.

این بازیگر قرار است از فردا جلوی دوربین فیلم ده‌نمکی برود.

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است نقش «اکبر عبدی» در این فیلم به خلاف اکثر بازی‌های طنز، نقشی کاملا جدی و عرفانی است.

برای انتخاب بازیگر نقش روحانی در مدت زمان سه ماه، روی صورت بیش از 10 بازیگر مطرح سینما تست‌ گریم‌‌های متعدد صورت گرفت که در نهایت «اکبر عبدی» برای این نقش انتخاب شد.

اکبر عبدی برای بازی در این نقش باید دوره سختی را پشت سر بگذارد؛ چراکه باید فضای طنز و شوخی همیشگی فیلم‌هایش را فراموش کند و در فضایی کاملا جدی و عرفانی ایفای نقش کند. البته از این بازیگر توانمند چنین انتظاری بی‌جا نیست و همان‌طور که عبدالله اسکندری اشاره کرده، اکبر عبدی در فیلم «مادر» علی حاتمی هم علی‌رغم انتظارات توانست نقشی متفاوت را ایفا کند.

مسعود ده‌نمکی با انتخاب این بازیگر طنز برای ایفای نقش یک روحانی عارف، ریسک بزرگی کرده که باید منتظر ماند و دید آیا انتخاب او درست بوده یا خیر.




شنیده‌های خبرنگار سینمایی فارس حاکی از آن است که مضمون فیلم جدید ده‌نمکی، اجتماعی اخلاقی با دغدغه‌های آرمان‌گرایانه و عدالت‌‌طلبانه است و در لایه‌های زیرین، عرفان‌های کاذب را نفی می‌کند.

شاید ارتباط بین شخصیت روحانی (با بازی اکبر عبدی) و شخصیت مقابل او (با بازی اسماعیل خلج) تداعی‌کننده داستان شمس و مولانا باشد ولی این طور که معلوم است ده‌نمکی در فیلم جدیدش به سراغ شخصیت‌های تاریخی شناخته شده نرفته است.

بر اساس گزارش فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «رسوایی» از اول هفته آغاز شد است و تا دو سه روز آینده، دو بازیگر مطرح سینما به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهد شد.



«اکبر عبدی»، «اسماعیل خلج»، «امیر نوری»، «ابوالفضل همراه»، «عباس محبوب»، «مجید شهریاری»، «مختار سائقی»، «یوسف قربانی»،«اسدالله یکتا»، «کامران تفتی»، «مجید مشیری» و «ارسلان قاسمی» بازیگران مرد این فیلم هستند.

«الناز شاکردوست» هم نقش اول زن فیلم «رسوایی» را بر عهده دارد، همچنین «مریم کاویانی»، «تینا آخوندتبار»، «آرزو افشار»، «محبوبه بیات» و «فریبا ترکاشوند» بازیگران زن فیلم سینمایی «رسوایی» را تشکیل می‌دهند.

تاکنون حضور فرشاد گل سفیدی (مدیر فیلمبرداری)، مجید میرفخرایی (طراح صحنه و لباس)، امیر اسکندری (طراح گریم)، محمود خرسند (صدابردار)، نورالدین گودرزی (دستیار اول کارگردان)، فروزان جلالی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، شیدا یوسفی (منشی صحنه)، بابک برزویه (عکاس)، مجتبی امینی (مدیرتولید) و الهه گودرزی (روابط عمومی) در فیلم قطعی شده است.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فیلم در تهران می‌گذرد و اکثر صحنه‌های آن در جنوب تهران فیلمبرداری می‌شود.
ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 6 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

http://www.cinemarooz.com//images/stories/news/kianian.jpg
 

بازیگر فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» کمبود آثار متنوع و توجه به موضوع‌های جذاب را دلیل کاهش مخاطب سینماها دانست

 

  سینما در طول حیاتش همواره برای جذب مخاطب از ستاره و ستاره‌سازی سود برده است. شاید برگ برنده ستاره‌هایی که برای مردم جذابیت داشته‌اند، به دلایل گوناگون تاریخ انقضا داشته است و به صورت دوره‌ای جایشان را با یکدیگر عوض کرده‌اند.اما تعدادی از بازیگران که با تکیه بر استعداد و توانایی، توانسته‌اند در دوره‌های مختلف جذابیت‌های لازم را برای تماشاگرداشته باشند، را باید ستاره‌های حرفه بازیگری دانست. بازیگرانی که شاید با معیارهای ظاهری ستاره نباشند، اما ماندگاری و کیفیت نقش‌آفرینی‌هایشان قابل توجه است. رضا کیانیان یکی از این بازیگران است که در گفتگو با سوره سینما درباره ویژگی‌های یک ستاره سینما صحبت کرده است.
رضا كيانيان بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون، درباره اهميت حضور ستاره سينمايي در يك فيلم براي جذب مخاطب و عناصر مهم در يك فيلم پرفروش به سوره سينما گفت: ستاره بازيگري است كه مردم دوستش داشته باشند و به واسطه حضور او جذب تماشاي يك فيلم سينمايي شوند. اغلبِ ستاره‌ها از ماهيت فيزيكي خوبي برخوردار هستند و اين قابليت جسماني باعث جذابيت براي مخاطب مي‌شود، كه با بالا رفتن سن و تغييرات فيزيكي اين جذبه كمتر خواهد شد.
بازيگر «راه آبي ابريشم» افزود: بخش ديگری که باعث می‌شود، ستاره‌هاي سينمايي جذابيتشان براي مخاطب دوره‌اي و زودگذر باشد برمي‌گردد به تكراري شدن نوع رفتارها و بازي آنها در آثار مختلف. اين كثرت آثاري که در آنها حضور دارد و تکراری شدن، باعث مي‌شود دیگر تماشاگر اشتياقي به ديدن او نداشته باشد.
كيانيان ادامه داد: سينما براي جذب مخاطب به عوامل زيادي احتياج دارد كه بايد در اين باره سمينارها گذاشته شود، اما به طور اجمالي مي‌توان گفت حضور صرف ستاره در يك اثر ضعيف نمي‌تواند تضميني بر فروش آن باشد. بخشي از تهيه‌كنندگان شرط اول‌شان براي ساخت يك اثر فروش است و معتقدند به طور حتم بايد از ستاره‌ها استفاده كنند. اما بخش ديگري فروش برايشان شرط دوم است، چرا كه در شرط اول فيلم بايد به لحاظ فرهنگي و هنري از كيفيت قابل توجهي برخوردار باشد.
وي افزود: چيزي كه اين روزها باعث ركود اقتصادي سينما شده است نظارت بيش از حد بر سينما است. به طوري كه مدت‌هاست كمتر نام سينماگران مهم را براي دریافت پروانه ساخت مي‌بينيم، اين بدان معني نيست كه آنها نمي‌خواهند كار كنند بلكه اجازه كار به آنها داده نمي‌شود. تنگ شدن دايره موضوعات باعث مي‌شود سينما به لحاظ محتوايي ضعيف شود. هنر نمي‌شود دستوري و فرمايشي خلق شود. سينماگران همه در اين سرزمين زندگي مي‌كنند و بي شك خودشان بر قوانين تسلط دارند اگر مسئولان به آنها اعتماد كنند سينما مي‌تواند قوي‌تر و کارآمدتر باشد.
رضا کیانیان گفت: شرايط اقتصادي مردم هم مي‌تواند در ركود گيشه تأثيرگذار باشد، اما اين وضعيت نابسامان اقتصادی در تمام دنيا وجود دارد، چرا سينما در كشورهاي ديگر همچنان رونق خود را دارد. توليد آثار متنوع با ديدگاه‌هاي مختلف كه به واسطه تبليغات صحيح و گسترده به جامعه معرفي شوند مي‌تواند سينما را به نیازهای اولیه سرگرمي مردم تبديل كند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

مریلا زارعی که از اعضای هیئت داوران یکی از بخش‌های جشنواره بود وقتی پشت تریبون قرار گرفت تا جایزه مرجان اشرفی‌زاده را اهدا کند، گفت: من امروز خوشحالم و به خاطر این خوشحالی خوش اخلاق شده‌ام اما با این وجود نیز نتوانستم کنار آقای شمقدری بایستم!

 

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های ویدیویی با حواشی چون طعنه مریلا زارعی به جواد شمقدری، تقدیم‌ جایزه مهدی کرم‌پور به پدر پلیس خود و ... همراه بود.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم‌ ویدیویی تهران شامگاه جمعه با حضور جواد شمقدری، محمد خزاعی‌، سعید رجبی‌فروتن، محمدرضا عباسیان، علیرضا زرین‌دست، هنگامه قاضیانی، داوود رشیدی، عبدالرضا اکبری، داریوش ارجمند، امیریل ارجمند، جمال شورجه، حبیب‌الله کاسه‌ساز، جواد کاسه‌ساز ، مریلا زارعی، محمد درمنش، علی معلم، پرویز شیخ‌طادی، محمد بزرگ‌نیا، قاسم زارع، ابراهیم فروزش، سیدعلیرضا سجادپور، پناه‌بر‌خدا رضایی و... در هتل استقلال برگزار شد.

این مراسم با حاشیه‌هایی جالبی همراه بود که در ادامه می‌آید:

- محمد سلوکی در اثنای اجرا دفترچه‌ای را به مدعوین نشان داد و گفت من برای اولین بار است که پس از چندین سال اجرا در مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه یک کنداکتور منظم و تدوین شده دارم و از این بابت بسیار خوشحالم.

- غفار رضایی که به عنوان بهترین طراح صحنه و لباس شناخته شده بود زمان دریافت جایزه خود گفت: بالاخره بعد از چند سال حقم را گرفتم.

‌ - مریلا زارعی که از اعضای هیئت داوران یکی از بخش‌های جشنواره بود وقتی پشت تریبون قرار گرفت تا جایزه مرجان اشرفی‌زاده را اهدا کند، گفت: من امروز خوشحالم و به خاطر این خوشحالی خوش اخلاق شده‌ام اما با این وجود نیز نتوانستم کنار آقای شمقدری بایستم!

به گزارش فارس، همچنین وی در بخش دیگری از این مراسم گفت: مدت‌ها بود به دنبال یک تریبون بودم تا گلایه‌های خود را بگویم اما این بار به خاطر رفاقتی که با آقای عباسیان دارم از این موضوع چشم‌پوشی می‌کنم.

- تعداد کمی از ماموران نیروی انتظامی در محوطه بیرونی هتل استقلال حضور داشتند.

- شهاب حسینی که به عنوان بهترین بازیگر مرد در فیلم «تنهایی» انتخاب شد با تاخیر به مراسم رسید و گفت: من از بودن در اینجا بسیار خوشحالم و معذرت می‌خواهم که دیر به جمع شما دوستان پیوستم.

- وضعیت پخش صدا در سالن پذیرایی هتل استقلال که مراسم در آن برگزار می‌شد، بسیار نامناسب بود. از مجری تا جواد شمقدری هنگام شروع سخنان خود به این موضوع اشاره کردند.

- «مهدی کرم‌پور» - کارگردان سینما - که برای بهترین کارگردانی فلیم پلیسی- حادثه‌ای یاس زرین گرفت، ‌اظهار داشت: دوست دارم جایزه خود را به یک پلیس تقدیم کنم. کسی که سال‌هاست پلیس است و شرافت انسانی را به من آموخت. من جایزه‌ام را به پدرم تیمسار مسعود کرمی تقدیم می‌کنم.

‌‌- «روح‌الله حجازی» - کارگردان سینما - زمان دریافت جایزه خود گفت: من فیلم «ماه جبین» را برای حضرت عباس (ع) ساختم که جزء معدود تله‌ فیلم‌هایی است که پروداکشن حرفه‌ای دارد. از دوستان وزارت ارشاد می‌خواهم که به جای بحث کمیت در تله‌فیلم‌ها به کیفیت این آثار توجه بیشتری کنند.

‌- داریوش ارجمند هنگام دریافت جایزه خود گفت: من امروز در نخستین فستیوال فیلم‌های ویدیویی جایزه گرفتم و قبلا نیز در نخستین دوره‌های جشنواره فجر انتخاب شده بودم و در تمام این سال‌ها ترکیب هیئت داوری به این کیفیت که در جشنواره فیلم‌های ویدیویی وجود دارد، ندیده بودم.

- در بخشی از مراسم از سربازان گمنام امام زمان (عج) که موفق به دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای شدند، تقدیر شد.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

فیلم سینمایی «خوابم می آد» به کارگردانی رضا عطاران که از روز 24 خرداد ماه روی پرده سینماها رفت

 

 در مجموع در تهران با 9 روز نمایش در 27 سالن 540 میلیون و در شهرستان با در اختیار داشتن برخی از سالن های شهرها در 6 روز نمایش 70 میلیون تومان فروخت. به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم سینمایی هم اکنون در سینماهای مشهد، اصفهان، کرج، رشت، یزد، بندرعباس، کرمان، مازندران، بابلسر، چالوس، بابل، بندر انزلی و اراک به نمایش درآمده و قرار است سینمای شهر تبریز و لنگرود امروز به جمع سالن‌های آن افزوده شود.

سینماهای نمایش دهنده این فیلم در تهران هم عبارتند از: آفریقا، ایران، پردیس ملت، پردیس زندگی، اریکه ایرانیان، فرهنگ، آستارا، موزه سینما، جوان، فلسطین، عصر جدید، مرکزی، پارس، کارون، ناهید، پردیس راگا، پردیس تماشا، پردیس کیان، فرهنگسرای ایرانیان، فرهنگسرای اشراق، فرهنگسرای بهمن، فرهنگسرای خانواده، پایتخت، ماندانا، پردیس شکوفه ، صحرا، حافظ و برج میلاد.

در فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» که مضمونی طنز دارد، اکبر عبدی، مریلا زارعی، رضا عطاران، سروش صحت، ویشکا آسایش، ناصر گیتی‌جاه، اصغر سمسارزاده و خداداد عزیزی در نقش خودش بازی می‌کنند.

رضا عطاران پیش از این سریال های طنز پر مخاطبی همچون «خانه به دوش»، «متهم گریخت» و «بزنگاه» را برای کارگردانی کرده است.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 5 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
Image

 

تيم سازنده برنامه «هفت» در نامه‌اي خطاب به معاونت سيما، خواستار شدند تا از عنوان و لوگوي برنامه «هفت» براي برنامه‌ي جديد استفاده نشود.

سینما روز _ تيم سازنده برنامه «هفت» در نامه‌اي خطاب به معاونت سيما، خواستار شدند تا از عنوان و لوگوي برنامه «هفت» براي برنامه‌ي جديد استفاده نشود.

در متن اين نامه، خطاب به دكتر دارابي آمده است: «شش هفته از وداع تیم سازنده «هفت» می‌گذرد و در جمعه‌ای که دیگر «هفت» نیست از جنابعالی خواهشی کوچک داریم و با توجه به حرفه‌ای بودن جنابعالی در عرصه مدیریت امیدواریم آن را بپذیرید.

همانطور که در جریان هستید «هفت» از شروع تا پایان در این دو سال و اندی با هدایت و حمایت مدیران و زحمات جمعی کوچک و جوان شکل گرفت و حال که این گروه کنار رفته و تیمی تازه نفس جایگزین شده تا برنامه‌ای سینمایی با حال و هوا و محتوایی متفاوت روی آنتن بفرستند شاید دور از انصاف و اصول حرفه‌ای باشد، که دوستان با همان نام و لوگو به عنوان سری جدید «هفت» برنامه خود را راهی آنتن کنند و حقوق معنوی گروه قبلی نادیده گرفته شود.

لذا از جنابعالی به عنوان مدیری با تدبیر خواهشمندیم تا به پاس زحمات جمع کوچک «هفت» بگذارید، این جمع زحمتشان با همین نام در تاریخ تلویزیون ثبت شده و گروه جدید نیز برنامه‌ای با نامی جدید راهی آنتن کنند.

پیشاپیش برای برنامه جدید سینمایی شبکه سه سیما آرزوی موفقیت کرده و از جنابعالی کمال تشکر را داریم.»

در پي اين نامه، فريدون جيراني درباره‌ي اطلاعش از انتشار آن به خبرنگار ايسنا گفت: جوان‌هايي كه در ساخت برنامه‌ي «هفت» دخيل بودند و اسم «هفت» هم پيشنهاد خود آنها بود اين نامه را نوشته‌اند.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : شنبه 3 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

پس از اكران نكردن «پس‌كوچه‌هاي شمرون» اخيرا توسط سينماهاي حوزه هنري، شوراي صنفي نمايش تلاش كرد تا اقدامات متقابلي را انجام دهد و در اولين گام اعلام كرد كه حواله فيلم‌ها را به سينماهاي حوزه نمي‌دهد. چند روز قبل، رييس شوراي صنفي نمايش و رييس جامعه صنفي تهيه‌كنندگان اعلام كرد كه تا مرز تعطيلي سينما «آزادي» كه متعلق به حوزه هنري و شهرداري تهران است هم پيش خواهيم رفت.


در اين ميان، شوراي صنفي حواله فيلم سينمايي «خوابم مي‌اد» را به سينما «آزادي» به عنوان يكي از شاخص‌ترين پرديس‌هاي سينمايي كشور نداد تا هم اين سينما از مزيت فروش اين فيلم بي‌بهره بماند و هم رضا عطاران نتواند مخاطبان سينما آزادي را به جمع بينندگان نخستين فيلمش اضافه كند.

اما كار به همين‌جا ختم نشد و شوراي صنفي نمايش حواله فيلم «كيمياو خاك» را هم به سينما آزادي نداده است.

رضا سعيدي‌پور ـ مدير سينما آزادي ـ با تاييد اين موضوع گفت: ما اكنون حواله‌ي كپي فيلم سينمايي «كيميا و خاك» را در اختيار نداريم و نمي‌توانيم آن را در سينما «آزادي» اكران كنيم. همچنين حواله فيلم سينمايي «خوابم مي‌آد» هم به اين سينما داده نشد و ما آن فيلم را هم نتوانستيم نمايش دهيم.

‌ پرديس سينمايي «آزادي» در سال‌هاي گذشته يكي از پرفروش‌ترين و پرمخاطب‌ترين سينماي كل كشور (و يا حتي بتوان گفت پرفروش‌ترين و پرمخاطب‌ترين سينماي كشور) بوده است.

به نظر مي‌رسد اكران نكردن فيلم‌ها در اين سينما باعث خواهد شد مخاطبان و‌ تهيه‌كننده فيلم‌ها متضرر شوند. اين درحالي كه بعيد به نظر مي‌رسد اين سينماي دولتي ضرر چنداني بابت اكران نشدن فيلم‌ها متحمل شود چرا كه در صورت از رونق افتادن گيشه «آزادي» به دليل نداشتن فيلم، اصولا تمامي مخارج اين سينما بايد از محل بودجه عمومي كه در اختيار صاحبان آن است تامين شود نه از هزينه شخصي افراد!

بنابراين به نظر مي‌رسد در اين ميان، تنها سينماي ايران است كه در اين وضعيت نابسامان فروش، استقبال كم مخاطب و كمبود سالن‌، يكي از بهترين پرديس‌هاي سينمايي‌اش را از دست خواهد داد.

حبيب كاوش در پاسخ به اين پرسش كه آيا ندادن حواله فيلم‌ها به سينما «آزادي» باعث محروم شدن سينماي ايران از فروش اين سينما نمي‌شود؟ بيان كرد: خودمان هم از اين اتفاق متاسف و ناراحت هستيم اما آنها خودشان شروع كردند و خودشان هم بايد اين وضعيت را جمع كنند.

وي همچنين در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه «ايا شوراي صنفي نمايش براساس آئين نامه‌اش مي‌تواند از اكران فيلم در سينماي جلوگيري كند؟» تصريح كرد: اين جزو اختيارات ماست و منعي نداريم.
ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : جمعه 2 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

فیلمهای سینمایی "زنان ونوسی ، مردان مریخی" و "مقلد شیطان" به ترتیب توسط موسسات ویدئو رسانه فیلمسازان جوان و هنرنمای پارسیان پا به نمایش خانگی گذاشتند.

"زنان ونوسی ، مردان مریخی"

این فیلم را موسسه فیلمسازان جوان پس از عنوان سینمایی "سعادت آباد" به بازار عرضه کرد و قرار است به زودی از مجموعه برترین های سینمای ایران فیلم سینمایی "جرم" را روانه بازار کند.تیراژی که این موسسه برای این فیلم در نظر گرفته است 500 هزار نسخه و مدت آن در حدود 100 دقیقه میباشد.

فیلم سینمایی "زنان ونوسی، مردان مریخی" به کارگردانی کاظم راست گفتار و نویسندگی حسین مثقالی و شعله نیک روش توسط سید محمدرضا مفیدی تهیه شده است.
راست گفتار پیش از این فیلمهای سینمایی "عروس خوشقدم" ، "نقاب" ، "پسر تهرانی" و تله فیلم "داماد خوشقدم" را ساخته است.او پس از این فیلم "چک" را ساخت.
امین حیایی ، بهاره رهنما ، شیلا خداداد ، غلامحسین لطفی، یوسف صیادی ، امیرحسین رستمی ، اکرم محمدی ، سحر زکریا و الهه حصاری بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی "زنان ونوسی ، مردان مریخی" درباره مهندسی به نام سعید است که همسرش او را مجبور می‌کند مبالغ هنگفتی پول قرض کند و او را برای اسکی و تفریح به کوه‌های آلپ بفرستد. در آلپ هنگام اسکی ، زن در یک یخچال طبیعی سقوط می‌کند و می‌میرد. سعید پس از بیرون آمدن از بهت و حیرت ناشی از مرگ همسرش با دختر دیگری ازدواج می‌کند اما بلافاصله بعد از ازدواج ، جسد یخ زده همسر قبلی در کوه آلپ پیدا می‌شود و در اثر اتفاقی زنده شده و به ایران برمی‌گردد...

از کسانی که به عنوان عوامل در این فیلم حضور داشته اند میتوان به حسین مثقالی و شعله نیک‌روش به عنوان نویسنده ، علیرضا زرین دست به عنوان فیلمبردار ، بهنام ابطحی به عنوان آهنگساز و بهزاد مصلح به عنوان تدوینگر اشاره کرد.
این فیلم در زمان اکران خود در گروه سینمایی آفریقا و پخش فیلمیران توانست در تهران 847 میلیون تومان و در شهرستان فروش 500 میلیون تومانی داشته باشد.

------------------------
"مقلد شیطان"

این فیلم اولین عنوان سینمایی ایرانی موسسه هنرنمای پارسیان در سال جدید میباشد.قرار است این موسسه به زودی فیلم سینمایی "فرود در غربت" را توزیع کند.
"مقلد شیطان" ساخته افشین صادقی است که تهیه آن را نیز انجام داده است.حمید نعمت ا... هم نویسنده این فیلم بوده است.
بازیگران "مقلد شیطان" عبارتند از: کامبیز دیرباز ، اصغر همت ، شقایق فراهانی ، سیروس ابراهیم زاده ، ساره بیات ، امید زندگانی ، شیوا خنیاگر ، نسرین صداقت ، غزاله نظریان و علی اصغر طبسی

خلاصه داستان : تبهكاری به نام جمشيد سيف كه با دقت و حوصله از سوژه های خود عكس و مداركی را تهيه می كند ، با تهديد آنها مبنی بر برملاشدن مدارك مورد نظر همكاری و هم ياريشان را در انجام اعمال پليدش جلب می كند. مدير بازرگانی يك شركت آخرين سوژه اوست. اما در اين ميان يك افسر پليس جوان نسبت به اعمال خلاف قانون مدير بازرگانی مشكوك می شود. جمشيد سيف قصد دارد پليس جوان را نيز به همان شيوه در اختيار بگيرد ، اما ...
دیگر عوامل فنی : مصطفی کشفی (مدیر فیلمبرداری) ، حمزه اولیازاده (عکاس)

"مقلد شیطان" اولین ساخته افشین صادقی است که اینک پس از ۳ سال توقیف با جرح و تعدیل هایی نسبتا زیاد اکران شده است.
این فیلم در اکران دوم تابستان سال 89 به سرگروهی قدس به نمایش عمومی درآمد و با فروش 40 میلیونی به موفقیتی در گیشه دست پیدا نکرد.



 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

اولین عکس رضا عطاران در سری سوم قلب یخی

 

 رضا عطاران هم به جمع بازیگران «قلب یخی 3» پیوست. به گزارش خبرنگار سینماپرس، مجموعه جدید «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم از چند روز پیش کلید خورد و سازندگان این مجموعه ساخت سری جدید آن را آغاز کردند.

رضا عطاران جدیدترین بازیگری است که جلوی دوربین این مجموعه قرار گرفت؛ پیش از این نیز هدیه تهرانی و مهران مدیری به ایفای نقش پرداختند.

در روزهای آتی نیز دیگر بازیگران مطرح سینما جلوی دوربین مقدم می‌روند.

همچنین در پی حواشی که دامنگیر این مجموعه شده بود، سازندگان سریال «قلب یخی» با معرفی مدیر روابط عمومی این مجموعه، اعلام کردند که از این پس اخبار کذبی که مورد تایید مجموعه نباشد را پیگیری می کنند. 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بچه عوضی» به کارگردانی فریدون جیرانی تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.

 

 

 پروژه جدید فریدون جیرانی این روز‌ها مرحله بازنویسی فیلمنامه را به قلم آرش قادری پشت سر می‌گذارد و پس از بازبینی لوکیشن و انتخاب نهایی بازیگران که تا آخر هفته جاری انجام خواهد شد، تصویربرداری آن تا 10 روز آینده آغاز می‌شود. 


 «بچه عوضی» ماجرای یک دزدی اشتباه را روایت می‌کند.

فریدون جیرانی سریال «مرگ تدریجی رویا» و فیلم‌های سینمایی چون «پارک وی»، «قصه پریا»، «قرمز» و... را کارگردانی کرده است.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

سریال ماتادور به کارگردانی علیرضا امینی از اول تیرماه در جزیره کیش جلوی دوربین خواهد رفت.

 

سعید منتظرالمهدی مدیر عامل موسسه ناجی هنر گفت: سریال ماتادور به کارگردانی علیرضا امینی از اول تیرماه در جزیره کیش جلوی دوربین خواهد رفت.



مدیر عامل موسسه ناجی هنر و رئیس ادره سینمای ناجا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سریال دیوار نیز بکارگردانی سیروس مقدم آخرین مراحل پیش تولید را طی می‌کند و بزودی کار فیلمبرداری این اثر آغاز خواهد شد.



وی با بیان این موضوع که تعدادی از بازیگران مطرح برای ایفای نقش‌های اصلی انتخاب و برای چند نقش نیز در حال مذاکره با تعداد دیگری از هنرمندان سینما وتلویزیون هستیم که پس از عقد قرار داد اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد، گفت: بدل بکارگردانی مهدی فخیم‌زاده نیز از جمله آثاری است که با سرمایه گذاری نیروی انتظامی امسال جلوی دوربین خواهد رفت.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

فيلم هايي از فرزاد موتمن، شهرام شاه حسيني، محمدعلي سجادي، حسن هدايت، بهنام بهزادي،كاظم معصومي، مونا زندي حقيقي، ماني حقيقي، علي عطشاني، نادر مقدس، فريدون جيراني، سعيد ابراهيمي فر، سيدمسعود اطيابي، حسين قناعت، فريدون حسن پور، خسرو معصومي، محمدحسين حقيقي، مهدي صباغزاده و شاهد احمدلو در نخسيتن جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران اكران مي شود.

 روابط عمومي جشنواره بين المللي فيلم ويديويي تهران با اعلام اين خبر افزود: آثار اين فليمسازان در بخش"سينماگران و ويديو" در سالن شماره 3 مجموعه سينمايي فلسطين اكران مي شود.

در اين خبر آمده است: فيلم هاي تلفن همراه/ شهرام شاه حسيني، آذر/ فرزاد موتمن، ساياب/ محمدعلي سجادي، بازگشت/ حسن هدايت، قلب دوم / بهنام بهزادي، تب برفكي / كاظم معصومي، كاغذهاي رنگي/ مونا زندي حقيقي، چمدان/  ماني حقيقي ، گنگ خواب ديده/علي عطشاني، گنجينه جواهر پشته/ نادر مقدس، مسافر بهشت / فريدون جيراني، بازگشته / سعيد ابراهيمي فر، برج آرام / سيدمسعود اطيابي، روشنك/ حسين قناعت، دوستان خوب/ فريدون حسن پور، نقش ليلي/ خسرو معصومي، جنگ در بهشت/  محمدحسين حقيقي، فصل زندگي / مهدي صباغزاده، بازجويي در كافه تهران/ شاهد احمدلو

فيلم هاي تلفن همراه/ شهرام شاه حسيني، آذر/ فرزاد موتمن، ساياب/ محمدعلي سجادي، بازگشت/ حسن هدايت در روز اول جشنواره در سينما فلسطين اكران مي شوند اين در حالي است كه 9 عنوان فيلم از ايران و كشورهاي هند، اسپانيا، تركيه و آلمان در نخستين روز جشنواره ويديويي تهران اكران مي شود. اين آثار از ساعت 14 روز دوشنبه در سه سالن سينما فلسطين به نمايش در مي آيد."مشت زن" به كارگرداني روزبه روحي پور ساعت 14، "محدوده ابري" به كارگرداني روح ا... سهرابي ساعت 16، "4 حرفي" به كارگرداني جمشيد محمودي ساعت 18، "چرخ و فلك" به كارگرداني حسن فتحي ساعت 20، "پلاك 7 كوچه پاييز" به كارگرداني شهرام شاه حسيني ساعت 30/21.

اين آثار، در سالن اصلي سينما فلسطين اكران مي شوند.همچنين، فيلم هاي " گاتو" از كشور هند، "پرواز 8714" از كشور اسپانيا،" دره گرگ ها" از كشور تركيه، "وطنم آفريقا" از كشور آلمان از ساعت 30/14 تا 30/20در سالن شماره 2 سينما فلسطين به نمايش درمي آيند.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

 

 

«حبیب اسماعیلی» مدیرعامل دفتر پخش فیلمسازان : از روز چهارشنبه (31 خردادماه) فیلم در گروه سینمایی عصر جدید اکران خواهد شد. تاکنون 12 سالن در تهران را برای نمایش فیلم هماهنگ کردیم و امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

وی در ادامه درباره نوع تبلیغات فیلم که با موضوع انقلاب ساخته شده است، گفت: فیلم تولید سال 89 است و ما تیزرهای این فیلم را آماده و به تلویزیون ارایه دادیم تا پخش شود همچنین تبلیغات شهری آن را نیز آغاز کردیم.

اسماعیلی درباره پیش‌بینی فروش فیلم توضیح داد: با اکران فیلم «خوابم می‌آد» امیدواریم سینماها وضعیت مناسبی پیدا کرده و گرم شود همچنین تاثیر بر فروش فیلم‌های دیگر نیز داشته باشد. اما در شرایط فعلی اصلا نمی‌توان مخاطب را پیش‌بینی کرد. تلاش می‌کنیم تا همزمان با تهران شهرستان‌های بزرگ هم فیلم را به نمایش درآوریم.

 

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

در حالی که شبکه تهران تاکنون دو بار اطلاع‌رسانی کرده که مجموعه تلویزیونی "میهمانان ویژه" جواد رضویان پخش می‌شود، اما امروز اعلام شد روی آنتن نمی‌رود.

 

روابط عمومی شبکه تهران روز گذشته 27 خرداد ماه اعلام کرد سریال "میهمانان ویژه" 28 خرداد ماه روی آنتن می‌رود، اما امروز روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد این مجموعه پخش نمی‌شود.

البته روابط عمومی معاونت سیما در این خبر دلیل پخش نشدن این مجموعه را اعلام نکرده است. خبرنگار مهر در تماسی که با روابط عمومی شبکه تهران داشت، اعلام کردند به دلیل آماده نشدن این مجموعه پخش نمی‌شود.

سریال " میهمانان ویژه " به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی سعید اردکانی در گروه فیلم وسریال  در قالب طنز تهیه شده و علیرضا خمسه، رضا بابک، امیرحسین صدیق، افشین سنگ چاپ و ... بازی کردند.

داستان این مجموعه درباره مجید کشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه آقای کیهانی (رئیس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند) زندگی می‌کند. پریسا دختر کیهانی دانشجوی مجید در دانشگاه است و علاقه‌ای بین آنها به وجود آمده است. مجید از او خواستگاری می‌کند. آقای کیهانی از مجید می‌خواهد که همراه خانواده خود آخر هفته برای مراسم خواستگاری به خانه آنها بروند و مشکلات مجید از همین جا شروع می‌شود.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی

 

Image

 

فیلمبرداری فیلم سینمایی "محمد(ص)" با پایان فیلمبرداری صحنه های مربوط به مکه در زمان تولد پیامبر(ص) به نیمه رسید.

 

پس از این مرحله، با پایان عملیات اسکن لیزر شهر مکه که برای بخش جلوه های ویژه صحنه های فرار مردم پس از خبر حمله ابرهه مورد نیاز است بازسازی مکه و ساخت و ساز کعبه جدید برای فیلمبرداری صحنه های پایانی فیلم آغاز شد.

فیلمبرداری این فیلم با صحنه های وفات مادر رسول اکرم اسلام، در روستای ابواء، روستایی که پیامبر (ص) در بازگشت از سفر مدینه مادر بزرگوارشان را در آن روستا از دست می دهند و فیلمبرداری صحنه های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی در روستای سعدیه ادامه پیدا خواهد کرد.

ویوا بارسلونا

Promote Your Page Too اسـتـاتـوس هـا و عـکـس هـای بـــــارســــایــــی

Promote Your Page Too



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب