«اخلاقتوخوب كن»و«اسب حیوان نجیبی »در شبكه نمایش خانگی
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

فیلم های سینمایی «اخلاقتو خوب كن» و «اسب حیوان نجیبی است» پس از «حوالی اتوبان» در شبكه نمایش خانگی توزیع می شوند

 

سینما روز _ موسسه تصویر«گستر پاسارگاد» كه یكی از موسسات جدید نمایش خانگی است، در برنامه هفتگی خود برای توزیع فیلم های سینمایی ایرانی، عرضه فیلم های «اخلاقتو خوب كن» و «اسب حیوان نجیبی است» را در دستور كار قرار داده است.

 

این موسسه اكنون توزیع «حوالی اتوبان» را در برنامه دارد و تبلیغات آن را از روز های قبل آغاز كرده است.

 

علی اسدزاده ـ مدیرعامل موسسه تصویر گستر پاسارگاد ـ درباره زمان توزیع این فیلم ها در شبكه نمایش خانگی به خبرنگار ایسنا گفت: در هفته جاری «حوالی اتوبان» توسط این موسسه پخش خواهد شد. پس از آن، «اخلاقتو خوب كن» و «اسب حیوان نجیبی است» به ترتیب در دو و سه هفته آینده در شبكه نمایش خانگی توزیع می شود و علاقمندان می توانند از این فیلم ها استفاده كنند.

 

به گزارش ایسنا، «حوالی اتوبان» را سیاوش اسعدی كارگردانی كرده و در آن نورا هاشمی، گلچهره سجادیه، شهاب حسینی، افشین سنگ چاپ، ملیحه نیكجومند و بهناز جعفری ایفای نقش كرده اند.

 

در فیلم كمدی «اخلاقتو خوب كن» به كارگردانی مسعود اطیابی، بازیگرانی مانند رضا عطاران، الهام حمیدی، حامد كمیلی، جواد رضویان و ... او را همراهی كرده اند و این فیلم داستان جوانی است كه برای چند ثانیه فوت كرده و روحش پرواز می كند، اما با كمك تیم پزشكان برمی گردد. پس از آن همیشه فرشته مرگش را می بیند كه بسیار نامنظم است و ارتباط این دو با هم و تعریفشان از مرگ زندگی ماجراهای فیلم را رقم می زند.

 

«اسب حیوان نجیبی است» با نقش آفرینی رضا عطاران، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، مهتاب كرامتی و باران كوثری هم پنجمین ساخته بلند عبدالرضا كاهانی پس از است كه در خلاصه داستان آمده است: «چند نفر در یك شب ناخواسته با هم همراه می شوند».

 

هر دو فیلم «اخلاقتو خوب كن» و «اسب حیوان نجیبی است» از فیلم هایی بودند كه توانستند در اكران سال قبل فروش بیش از یك میلیارد تومان را تجربه كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب