"تو و من" بلاتکلیف است
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

مدیر سینما آزادی درباره اظهارات اخیر رئیس شورای صنفی اکران تأکید کرد: از لغو سرگروهی این سالن سینمایی استقبال می‌کنیم.

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزدی در ارتباط با تصمیم شورای صنفی نمایش درباره خارج شدن این سالن از سرگروهی اکران سینماها گفت: طبق آئین‌نامه‌ای که ابتدای امسال ابلاغ شد 5 سینما به عنوان سرگروه معرفی شدند. اما حالا تصمیم گرفته‌اند سینما آزادی را از این میان خارج کنند.

وی افزد: ما خودمان هم نمی‌دانیم در چه وضعیتی قرار داریم. یک روز اعلام می‌کنند که آزادی فقط باید فیلم‌های ارزشی اکران کند، روز دیگر می‌گویند از سرگروهی خارج می‌شود و... هنوز برای خارج شدن این سینما از سرگروهی نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

سعیدی‌پور ادامه داد: ما با سپاهان فیلم برای اکران "تو و من" قرارداد بسته‌ایم. هنوز به ما کتبا اعلام نکردند که این قرارداد لغو شده‌است. در صورتی که به تهیه‌کننده فیلم گفته‌اند که می‌تواند با سینما قدس وارد قرارداد شود که آنها قبول نکرده‌اند زیرا تاکید دارند که با سینما آزادی قرارداد دارند.

وی عنوان کرد: قطعا اگر نامه‌ای برای بنده مبنی‌بر خارج شدن این سینما از سرگروهی ابلاغ شود آن را پیگیری می‌کنم. اما من هم فقط از طریق مطبوعات در جریان این موضوع قرار گرفته‌ام. من چطور می‌توانم به حرف افرادی اکتفا کنم که هر کدام از آنها وقتی از جلسه شورا خارج می‌شوند یک خروجی ارائه می‌کند!؟

سعیدی‌پور تاکید کرد: من 4 سال است تلاش می‌کنم که این سینما از سرگروهی خارج شود و از این تصمیم استقبال می‌کنم. زیرا این سینما 5 سالن دارد که ما به دلیل سرگروه بودن در چیدمان فیلم‌های آن مشکل داریم.

لغو سرگروهی سینما آزادی که از مهمترین سینماهای تحت مدیریت حوزه هنری محسوب می‌شود تازه‌ترین اقدام شورای صنفی اکران در تقابل با مواضع حوزه هنری است. اقدامی که تاکنون صورت رسمی پیدا نکرده و تنها به نقل از رئیس شورای صنفی اکران رسانه‌ای شده‌است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب